dermat
senniorfitnes
krasa
canafest

Rudolf Uzlík EON – pozor na „šmejdy“.

Nepoctivci, kteří se snaží zbohatnout na lidské důvěřivosti a neopatrnosti… O kom je řeč? Přece o takzvaných šmejdech. Ti se neomezují jen na prodej nekvalitního zboží za přemrštěné ceny, ale čile se angažují také v oblasti obchodu s energií. Zákazníkům často slibují výhodnější tarify na nákup elektřiny nebo plynu, slevy či zajímavé bonusy. Vše je ale jen zástěrka, jak z důvěřivých lidí vymámit peníze při podomním prodeji. Jak nepoctivé prodejce poznat a neskočit jim takzvaně na špek, nám prozradí Rudolf Uzlík, vedoucí péče o klienty společnosti E.ON.

Případy klientů, kteří se nechali napálit a podepsali nevýhodné smlouvy, se k nám dostávají relativně často. S tímto problémem se na nás obrací desítky zákazníků měsíčně.

Dokážete jim nějak pomoci?

Pokud je to v našich silách, snažíme se klientům, kteří se na nás obrátí, samozřejmě pomoci.  Vysvětlíme jim, na co mají podle zákona právo, že mohou od smlouvy s novým dodavatelem, kterou
podepsali doma, odstoupit až do 15. dne po změně dodavatele. Pošleme jim příslušný formulář a jsme jim k dispozici, když potřebují poradit. Problém nastává v situaci, kdy dotyčný propásne ochrannou lhůtu, kdy může smlouvu vypovědět. V takových případech už pomoci nedokážeme.

(celý článek najdete v tištěném vydání č. 10/2018, ročník XIV. – objednání předplatného zde)